Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
اخبار و اعلانات
پرسشهای متداول
پیوندهای مفید
آمار و ارقام
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
داوران
داوران
راهنمای عضویت و ثبت داوری در Publons
تماس با ما
سیاست خود-بایگانی
بیانیه حفظ حریم خصوصی
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
نویسنده =
زاهدیان، مرجان
تعداد مقالات:
1
اثربخشی روش آموزش معکوس در یادگیری خودراهبر و خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مطالعة موردی: دانشجویان پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان واحد بندرعباس)
دوره 22، شماره 3، آذر 1402، صفحه
125-148
10.22034/jei.2023.374569.2516
مرجان زاهدیان؛ کلثوم نامی
مشاهده مقاله
اصل مقاله
787.73 K
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 23 (1403)
دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
دوره 8 (1388)
دوره 7 (1387)
دوره 6 (1386)
دوره 5 (1385)
دوره 4 (1384)
دوره 3 (1383)
دوره 2 (1382)
دوره 1 (1381)